Aboutme.SubinFinance - یونان غرق می شود بدهی و تلاش می کند به شنا بدون اتحادیه اروپا و صندوق بین المللی پول

Google Apps For Work/Business Enhancement link: https://goo.gl/2Mdc3E


Aboutme.SubinFinance
یونان رفراندوم:
GreeceDebt و طلبکاران خود را به روز خوبی به عنوان مذاکرات در نهایت در اوقات تلخی و اروپا نخواهد بود قادر به انجام کمک های مالی خواهد شد که در صندوق بین المللی پول بالغ یورو سپرده 1.6 میلیارد بدهی. دولت چپ گرای این سیاست حمایت کرده است که این سیاست های بازپرداخت بازگشت 15.5 میلیارد یورو برای آینده 5 ماه و آنها را مالیات و همچنین کاهش هزینه محدود کردن. اما بسیاری از مسائل درگیر هستند را افزایش می دهد، اجازه دهید آن را به یک به یک.
Yanis Varoufakis، وزیر دارایی یونان با ایده سرمایه آمد با کار با بانک ها و مقامات یونان اروپا کنترل می کند. برای این که آنها را حفظ خواهد کرد بانک در روز دوشنبه تعطیل می شود. این وحشت در تمام ATM ایجاد در Greece.International صندوق به رفتن نیست اعلام یونان قصور، به جای آن با بانک های مرکزی اروپا و یونان وزارت دارایی به بازپرداخت سریع تر کار خواهد کرد. بودجه ادامه از بانک های اروپایی یونان قرار فضا پرداخت و دریافت تعادل نجات از صندوق از صندوق بین المللی پول بانک مرکزی اروپا خواهد شد ارائه یونان بودجه تحت کمک های اضطراری نقدینگی [ELA]. اما 2015 ژوئیه 20، یونان است به عقب نشینی اوراق قرضه به ارزش 3.5 میلیارد یورو توسط بانک مرکزی اروپا برگزار می شود. این بدهی یونان باید آن را به هر قیمتی انجام بازی امن است.
یونان رفراندوم اخبار: بحران بدهی یونان: Tsipras ممکن است استعفا اگر یونانیان رای بله
یونانیان خارج از کشور کارت های اعتباری در میان سردرگمی بیش از کنترل سرمایه را رد کرد
فیلم ها برای مراجعه کنید:
https://youtu.be/JyOu5S8gcm0

اتحادیه اروپا اجازه یونان به عنوان یک کشور
به آرامی، اگر همه چیز کار نمی کند، یونان برای خروج از اتحادیه اروپا شاید ارز اتحادیه و اجرای یک ارز به موازات تعهدات خود. این ابزار بدهی مانند بدهی می تواند برخی از شوک که ارز خود را دریافت کنید بی ارزش سریعتر. یونان برای رفراندوم در رفتن ژوئیه 5 و پاسخ خواهد بود کاملا "نه" که یک برخورد خوب با طلبکاران و کشورهای منطقه یورو داشته باشد. اما مردم نخواهد بود علاقه مند به انجام آن به دلیل آن را به طبقه کارگر که در حال گرفتن کمک از دولت را تحت تاثیر قرار فقط.اگر همه پرسی است "بله"، سپس یونان خواهد بود داشتن 3 بسته نجات از وام دهندگان بین المللی. با این کار یورو با نرخ دلار تاثیر می گذارد بیش از حد. مدیر عامل صندوق بین المللی پول هنوز هم می خواهد برای ادامه مذاکرات با دولت یونان و می خواهید این کشور به امور مالی را ساختاری و اصلاحات مالی، که کشور به حالت طبیعی به ارمغان بیاورد. رویکرد متعادل از طرف دولت در یونان مورد نیاز است. این وحشت است که هنوز هم وجود دارد در یونان در حال حاضر.
اتحادیه اروپا اخبار: بحران بدهی یونان: منطقه یورو کمک مالی درخواست تجدید نظر را رد می کند
برای فیلم مراجعه کنید
اتحادیه اروپا می گوید یونانیان به آماده شدن برای 'وضعیت اضطراری "به عنوان مذاکرات ...



 
آیا صندوق بین المللی پول bossing یونان برای اینکه در توری اتحادیه اروپا رام:





بانک یونان و بورس شود باقی مانده است روز دوشنبه، که در نظر گرفته می شود اشتباه است به عنوان طلبکاران پرداخت وام به آنها گسترش هرگز و مردم یونان برداشت پول به دنبال سیگنال هشدار دهنده از اقتصاد بسته شده است. بانک مرکزی اروپا باید حتی خط اعتباری نگه داشتن در و یونان می تواند پول را به صندوق بین المللی پول است که به راحتی بالغ بر 1.6 میلیارد یورو پرداخت. برنامه پرداخت از بانک مرکزی اروپا است که در یونان چگونه خواهد بود حرکت رو به جلو را با هزینه های کاهش و افزایش مالیات به دنبال؟اروپا خواهد بود ترک یونان یونان و یا باید همه پرسی "YES" را نگه دارید، به طوری که صداقت و خشونت خود را بر مردم کمتر خواهد بود. کشور باید توسط خود حکومت و نه با طلبکاران حکومت است. جدای از آن یونان چک را حفظ خواهد کرد در کنترل اعتبار در افراد است. وام به سیاست رفراندوم را دوست ندارد به عنوان آنها می خواهند برای تحمیل بسیاری از محدودیت ها به کشوری که در آن سرمایه داده می شود. برش بازنشستگی یکی از سیاست های طلبکاران است، که می تواند بحران گسترده ای که در آن 25 تعمیق درصد از مردم بیکار هستند. سیاست دوم از جامعه بین المللی برای جلوگیری از بودجه و همچنین بانک مرکزی اروپا خواسته برای جلوگیری از هزینه های یونان بیش از حد. یونان در حال حاضر رو به خشم مانند رشد خفه که اقتصاد به فشار با توجه به سیاست اجرا توسط صندوق بین المللی پول و بانک مرکزی اروپا. این ارز اصلی خارجی است که در آینده از گردشگران و دولت در حال مبارزه با آنها را تضمین بودجه به اندازه کافی به آنها را در سهولت باقی بماند.
معنای اضطراری بودجه؟ هنگامی که بانک ها و یا سایر موسسات مالی، نیاز مبرم به پول نقد هستند، بودجه باید بیایی و نگه داشتن آنها را شناور. در اینجا بانک مرکزی اروپا است که با داشتن یک ایده متفاوت، زمانی که بانک یونان حلال تبدیل، تنها بودجه اضطراری خواهد چیست می گیرد، است که در نظر گرفته می شود برای کشور به دنبال بودجه مضر است. جامعه اروپا و صندوق بین المللی پول به علاوه 18 جوامع اروپا سرزنش یونان برای هموار دور از اتحادیه است که مانند یک موضوع نازک آماده به شکسته شود. یونان باید سعی کنید برای غذا خود را بهتر از ماندن با اروپا و حل و فصل اقتصاد سریعتر. پس از آن زمانی که کشور تمام عیار تبدیل شده، پس از آن دولت باید تصمیم بگیرد که آیا برای آمدن به اتحادیه یا نه. در حال حاضر، آن را بهتر به دور از اتحادیه و یا مقدار زیادی صورت اصلاحات است که ساختاری و paining به مردم بدهی های یونان

Comments

Popular posts from this blog

Shannon V/s Seema Love Affair

Aboutme.Subinfinance - Greece Made Europe Bleed With A "No" Referendum

Buy Silver At $23.279