Aboutme.SubinFinance - Greece tenggelam Hutang dan Cuba Berenang Tanpa Kesatuan Eropah dan IMF

Aboutme.SubinFinance

Greece Referendum:

GreeceDebt dan pemiutangnya mempunyai hari yang buruk sebagai rundingan berakhir di mengamuk dan Eropah tidak akan dapat melakukan pembiayaan yang akan disimpan di IMF sebanyak Euro 1.6 Bilion Hutang. Kerajaan berhaluan kiri telah menyokong dasar ini bahawa dasar ini dengan membayar kembali 15.5 bilion Euro untuk datang 5 bulan dan mereka akan menaikkan cukai dan pemotongan perbelanjaan membendung. Tetapi banyak perkara yang terlibat, mari kita lihat satu per satu.

Menteri Kewangan Greece Yanis Varoufakis datang dengan idea Modal Kawalan dengan bekerja dengan Bank-bank dan pihak berkuasa Greece Eropah. Untuk ini mereka akan membuat bank-bank ditutup pada hari Isnin. Ini mewujudkan panik di semua ATM di Tabung Kewangan Greece.International tidak akan mengisytiharkan Greece gagal, sebaliknya akan bekerjasama dengan Bank-bank Pusat Eropah dan Greece Kementerian Kewangan untuk membayar balik lebih cepat. pembiayaan Sambungan dari Bank Eropah akan meletakkan Greece ruang untuk membayar balik dan menerima dana bail-out baki dari IMF. Bank Pusat Eropah akan menyediakan Greece dana di bawah Bantuan kecairan Kecemasan [ELA]. Tetapi pada 20 julai 2015, Greece mempunyai untuk menarik balik Bon bernilai 3.5 Billion Euro dipegang oleh Bank Pusat Eropah. Ini Hutang Greece mesti melakukannya di mana-mana kos untuk bermain dengan selamat.

Greece Referendum Berita: Greece krisis hutang: Tsipras boleh meletakkan jawatan jika Yunani mengundi ya

Yunani di luar negara telah kad kredit ditolak di tengah-tengah kekeliruan kawalan modal

Untuk Video Sila Rujuk:

https://youtu.be/JyOu5S8gcm0


Kesatuan Eropah Mari Down Greece Sebagai Negara:

Perlahan-lahan, jika perkara yang tidak bekerja, Greece mempunyai untuk keluar dari Kesatuan Eropah mungkin mata wang Kesatuan dan menjalankan mata wang selari untuk memenuhi tanggungjawabnya. Instrumen hutang seperti yang IOU boleh mempunyai beberapa kejutan yang mata wangnya mendapatkan menurunkan nilai dengan lebih cepat. Greece akan pergi untuk referendum pada 5 Julai dan jawapan yang akan benar-benar "Tidak" yang akan mempunyai pertembungan baik dengan pemiutang dan Negara-negara Euro-Zone. Tetapi orang tidak akan berminat untuk melakukannya kerana ia akan memberi kesan kepada kelas pekerja yang mendapat bantuan daripada Kerajaan sahaja.
Jika referendum adalah "Ya", maka Greece akan mengadakan Bail keluar pakej ke-3 dari pemberi pinjaman antarabangsa. Ini akan memberi kesan kepada Euro dengan kadar pertukaran dolar juga. Pengarah Urusan IMF masih mahu meneruskan perbincangan dengan Kerajaan Greece dan mahu negara ini untuk mengambil Kewangan Struktur dan Pembaharuan fiskal, yang akan membawa negara kembali seperti sediakala. pendekatan Balanced diperlukan dari pihak Kerajaan di Greece. panik ini masih ada di Greece sekarang.

Kesatuan Eropah Berita: Greece krisis hutang: Eurozone menolak rayuan bailout

Untuk Video sila lihat

EU memberitahu orang Yunani sebagai persediaan untuk 'darurat' ceramah ...



 
Adakah IMF bossing Greece Untuk dijinakkan dalam Kesatuan Eropah Nets:



Greece Bank dan bursa saham akan kekal ditutup pada Isnin, yang dianggap sebagai salah sebagai pemiutang tidak pernah melangkaui pinjaman kepada mereka dan orang-orang Yunani yang mengeluarkan wang melihat isyarat membimbangkan ekonomi. Bank Pusat Eropah Malah harus menjaga garis kredit pada dan Greece boleh membayar wang itu kepada IMF mudah yang berjumlah 1.6 bilion Euro. Jadual pembayaran Bank Pusat Eropah sedang meninjau bagaimana Greece akan bergerak ke hadapan dengan Perbelanjaan dipotong dan meningkatkan cukai?
Eropah akan meninggalkan Greece atau Greece mesti menyimpan referendum "YA", supaya integriti dan juga kekerasan mereka kepada rakyat akan kurang. Negara mesti memerintah dengan sendirinya dan tidak boleh diperintah oleh pemiutang. Selain itu Greece akan menyimpan cek kawalan kredit kepada individu. Pemiutang tidak suka dengan dasar referendum kerana mereka mahu mengenakan banyak sekatan ke negara di mana modal diberikan. Potong pencen adalah salah satu dasar pemiutang, yang akan memperdalam krisis luas di mana 25 % daripada orang-orang yang menganggur. dasar Kedua Komuniti Antarabangsa untuk membendung bajet dan juga bertanya kepada Bank Pusat Eropah untuk membendung perbelanjaan ke atas Greece juga. Greece sudah menghadapi murka yang seperti pertumbuhan tercekik di mana ekonomi memerah kerana dasar yang dilaksanakan oleh IMF dan Bank Pusat Eropah. Mata wang asing utama yang datang adalah daripada pelancong dan Kerajaan sedang berjuang untuk memastikan mereka dana yang mencukupi untuk membuat mereka tinggal selesa.

Apa yang dimaksudkan dengan Pembiayaan Kecemasan? Apabila Bank atau institusi kewangan yang lain amat memerlukan wang tunai, pembiayaan mesti datang dan menjaga mereka terapung. Di sini, Bank Pusat Eropah yang mempunyai idea yang berbeza, apabila Greece Bank menjadi pelarut, hanya Pembiayaan kecemasan akan berlaku, yang dianggap berbahaya bagi negara mencari dana. Komuniti Eropah dan IMF serta 18 masyarakat Eropah menyalahkan Greece untuk membuka dari Kesatuan yang seperti benang nipis bersedia untuk dipecahkan. Greece mesti cuba untuk memberi makan sendiri lebih baik daripada tinggal dengan Eropah dan menyelesaikan ekonomi dengan lebih cepat. Selepas itu apabila negara menjadi sepenuhnya, maka Kerajaan perlu membuat keputusan sama ada untuk datang ke Kesatuan atau tidak. Sekarang, ia adalah lebih baik untuk menjauhkan diri dari Union atau banyak menghadapi pembaharuan yang struktur dan paining kepada rakyat Hutang Yunani.

Comments

Popular posts from this blog

Shannon V/s Seema Love Affair

Aboutme.Subinfinance - Greece Made Europe Bleed With A "No" Referendum

Buy Silver At $23.279