About.Me.subinFinance- Kenapa Beli Emas Dan Perak Sekarang ???

About.me.subinfinance
"Gold" jika ia berharga di mata wang tunggal yang membuat perjalanan ke tinggi baru secara automatik terhadap semua mata wang itu akan membuatnya. "Emas" akan memecahkan tinggi 2011 berbanding mata wang pada tahun 2015. David Cameron membuat kenyataan asas mengenai Rusia. "Rusia tidak sesuai untuk menjadi sebahagian daripada Sistem Antarabangsa". Ini bermakna Rusia mempunyai sistem yang unik yang jauh lebih baik daripada sistem busuk daripada negara-negara barat.


Jika anda mengambil perbandingan Rusia dengan Amerika Syarikat, Rusia mempunyai Akaun positif lebihan semasa sebanyak AS $ 70 Bilion manakala Amerika Syarikat tidak pernah mempunyai Akaun Lebihan semasa dalam tempoh 50 tahun yang lalu. Hutang Rusia / KDNK dianggap hanya 14% manakala Amerika Syarikat itu lebih 105%. Forex Rizab Rusia dianggap US $ 400 Bilion dan Khidmat Hutang semua Hutang Rusia adalah US $ 100 Billion pada tahun 2015. Oleh itu, tidak ada tekanan untuk Rusia pada tahun-tahun akan datang dan mereka mempunyai sumber yang cukup dan rakyat untuk bekerja keras. Walaupun dalam kemelesetan, Rusia terselamat indah.

Amerika Syarikat Ekonomi diperintah oleh Rizab Persekutuan dan FED ini tidak tahu bagaimana untuk mewujudkan sebuah ekonomi untuk pertumbuhan yang baik. Terdapat dua jenis polisi yang disediakan oleh Rizab Persekutuan, Dasar Jangka Pendek dan Polisi jangka panjang. Jika anda melihat graf dari 1992 - 2014, Dasar Jangka Pendek atau Hasil Perbendaharaan, perkara yang mengejutkan adalah bahawa, tidak ada dasar melaksanakan sekarang dan semua upswing ditambah downswings adalah benar-benar berdasarkan Pasaran dan Negara Ekonomi.


John Embry berkata dalam KWN Temuduga terkini, Ekonomi Real adalah tambahan dengan Kewangan dan Kewangan hari ini adalah dengan sendirinya suatu Industri yang besar. Hari ini Amerika Syarikat dan Negara-negara Barat yang lain menggunakan kewangan sebagai industri untuk mint lebih mata wang iaitu, kertas semata-mata, yang tidak akan mencipta kekayaan. Satu-satunya institusi yang menguntungkan adalah Bank dan Bank-bank. Jadi gelembung terbentuk dan apabila ia meletup ia akan membawa Ekonomi Dunia ke kedudukan bencana itu.


Greyerz Said bahawa "Gold" yang bergelora sekitar paras AS $ 1200 sekarang. Minggu lalu, ia telah menunjukkan yang rendah baru dan mungkin menguji beberapa lebih rendah juga. Tetapi pada akhir tahun 2015, kita akan melihat gilir pasaran yang baik dan akan terkejut, jika "Gold" terus berdagang erratically yang terbalik besar.

Turn off instant translationAbout Google TranslateMobileCommunityPrivac

Comments

Popular posts from this blog

Shannon V/s Seema Love Affair

Aboutme.Subinfinance - Greece Made Europe Bleed With A "No" Referendum

Buy Silver At $23.279